björn & tiger




jag saknar henne helatiden.
trotts allt dumt vi har gjort så vill hon fortfarande ha mig som första tärna på sitt bröllop nästa viner.
det betyder även att jag ska fixa möhippan, det kommer hon bittert få ångra när hennes lever skrumpnat till ett russin.

egentligen var det kärlek vid första ögonkastet
men vår vänskap sa klick under ett ketchupkrig på mcdonalds när vi var 15-16
sen dess har vi varit
humle & dumle
bill & bull
                                            helan & helan (ingen av oss är ju halv)
piff & puff
björn & tiger

hon har försökt sälja mig till främlingar på stora torget för en 10 a och en cigg
jag har matat henne med korvbröd på ett badrumsgolv
hålt i henne när hon kissat
vi skulle rymma till gbg
köat till sagan om ringen i decemer utan tält, enbart sommarsovsäck i 6 nätter.
hon har avänt mig som labbråtta med sina medeciner
hon har försökt skicka hem mig med olika män
beställt cp mål på mcdonalds
...
listan kan göras lång.
men hon kommer altid att vara det bästa jag har!
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback