diskrasan och lyckopillren.

jag är pank, trött och nykter.
är det så livet ska se ut? det är tydligen nu man ska ha sina glansdagar. skaffa sig sina historier om sin vilda ungdom som man ska sitta och berätta om och om igen i framtiden.
ibland känns det som jag bara jobbar. missförstå mig rätt jag älskar mitt jobb! jag skulle inte kunna ha en bättre arbetsplats. men jag jobbar för att kunna ha fritid. jag vill ha galna utekvällar och gå hand i hand hem i soluppgången sådär man gjorde när man var 16. allt var så vackert och livet var underbart och man sket i allt och alla.
kan vara att det är onsdag och jag är hemma, kan vara att jag känner mig lika atraktiv som en gammal diktrasa och bara vill gräva ner mig någonstans. eller så borde jag bara sova?
får se om det blir zoombie showdown iår igen, vore skönt att bli av med lite vuxenpoäng.

det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback