borta bra hemma värst?

det har varit en helt meningslös dag.
jag är fortfarande hemma för att kyrera mig, men fan vad trisst det är.
dagen började med skilda värdar, en dålig ovana som jag börjart med på morgonen.
den är mycket sämre än vad jag minns den, alla har mycket mer sex än vad jag kom ihåg och skådespeleriet är långt ifrån på topp. Men likväl är jag fast, jag måste ha min dagliga dos intriger eftersom mitt eget liv sakta men säkert börjar rulla på rutin. det ska bli skönt att åka på festival och bli av med lite vuxenpoäng.
efter det han jag med ett snabbt samtal från min working class hero malin. sen var jag ensam igen.
jag lallar runt på alla communitys jag kunde komma på att jag kan vara medlem i. det var roande i ca 30 min.
sen blev det familyguy såg några fantastiska avsnitt innan jag somnade. vaknade at att dom ringde från jobbet och frågade om jag skulle komma i morgon, självklart sa jag som kommer klättra på väggarna om jag måste vara hemma en dag till. men det resulterade i att jag får börja tidigare och sluta senare för att hinna med kunder som var tvungna att avbokas idag. det värsta var inte det utan tanken slog mig "hur ska jag då hinna till systemet" fick en lätt klump i magen tills jag insåg att systemet öppnar vid tio. I morgon är det sesångsavslutning på rocket room, det betyder att jag komme bli jätte full och skämma ut mig inför 60-70% av alla ina kunder.
en posetiv sak är jag jag lyckats fixa biljetter till mig och thorsten till peace & love utan att behöva betala en förmögenhet!
ibland blir jag nästan stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback