jag hatar rubriker

jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara bakis.
ioch för sig fattar jag inte hur jag kunde tycka att det var en bra ide att sitta och dricka whisky kl 8 på morgonen när man redan är cp full. jag fattar heller inte varför jag alltid ska prata så jävla mycket skit efter några öl?
berättar saker för folk som dom egentligen inte borde veta.. men man lär sig aldrig tydligen. varför har ingen lärt sig att man inte ska köra "jag har aldrig" på fester. för dom som minns vad man sagt har en hållhake på en efteråt.

den här veckan är jag uppbokad varje dag.
känns inte allt för pepp.
fredag blir det rocket room och förhoppningsvis parkfest på lördag.
det känns lite upplyftande iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback