sjung om studentens lyckliga dar...

Idag var det dags för min systeryster att ta studenten, äntilgen är hon klar med allt slit i skolan.
Min syster var snäppet smartare än jag i val av program, jag gick estet och blev ingenting när jag var klar, Nea
valde OP och är nu färdig undersköterska och kan direkt ge dig ut i arbetslivet!
välkommen till 5 veckors semester per år, utslitna axlar, bittra 40-talister som vägrar gå i pension,stress och dåliga löner!

Det är fantastiskt kul att vara vuxen!


jag är så stolt över henne! <3



Nu har jag förskottsröstat. så nu kan jag tänka på annat i helgen.


Kommentarer
Postat av: Bullen

Hihi! Jag hittade din blogg via fantastiska Facebook (det här är din skolkamrat från stenåldern typ, Cie från klassen över...) och det är ju så sjukt roligt att läsa om dig! Sist jag såg dig var jag ju jättejätteliten, och du ännu mindre... Och jag har ju hängt med på att jag själv blivit "vuxen" (ibland, iallafall) - men det har ju du också!! Coolt! Roligt att du hänger med Malin också :) Hoppas ni inte slår ihjäl varandra under dina två soff-veckor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback