...

I dag har jag gått igenom min gamla dagbok från när jag precis fyllt 18

Det är alltid lika roligt att få bli lite nostalgisk och inse hur mycket längre man har kommit och hur annorlunda man tänker.  

 

Skrattade åt min och neahs konversation från första gången jag var på rocks,

Vi skulle ha en hångeltävling och den som förlorade skulle få ha en vit vecka..

Detta gick inte alls som vi planerade, vi fick två plåsterkillar efter oss och vi fick rymma in på tjejtoan.

neah och cajsa har kris möte inne på toaletten.
cayza ”han vill ligga med mig”
neah: ”han att vi ska bli ihopp”
cajsa: ”han frågade hur många jag legat med”
neah: ”var du ärligt?”
cajsaa: ”ja jag är full klart jag är ärlig”
neah: ”ja du har en bra meritlista iaf”
cajsa: ”ja det var fler än han ”
neah: ”klart det var.han är ful”
cajsa :”nej det är han inte. föresten det är din med”

 Det hela slutade med att vi var tvungna att fly.

 

Bara tanken på att gå ut och att ragga idag känns bara så sjukt jobbig.

Eller så är det bara att jag glömt hur man gör, men hela grejen med att krogen är en stor kött marknad får mig att må illa. Man kan inte gå ut utan att någon ska hänga och flåsa över ens axel. Folk som i vanliga fall aldrig skulle prata med en slänger trånande blickar en kvart innan stängning som en sista utväg från att behöva gå hem själv. 

såhär är det 8 av 10 gånger när man går ut.

är det konstigt att man lessnar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback