"C flyttar in"

Precis som i "berg flyttar in" så har jag nu med en överfull resväska anlänt till mitt tillfälliga hem i Alvik.
skillnaden är att carina stannar en natt och alla tycker att det är trevligt, jag ska bo här två veckor och malin kommer nog inte tycka att det är lika mysigt att ha mig drällandes, jag väntar med spänning på första utbrottet.

jag har tidigare sagt att jag ska muta med mycket glass för att hålla hennes humör uppe.
Men jag är rädd att det inte kommer hålla i längden, jag måste ha en back up plan.
malin tillhör inte den romatiska typen som uppskattar om man plockat blommor för att göra lite fint,
hon lever på att  "diamonds are a girls best friend".  precis som skatan älskar malin allt som glittrar och glimmar.
krimskrams och lulllull, paljetter och fjädrar.

det kommer att bli dyra veckor.
men det kan jag leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback