hej hej bandhagen!

Från en etta på kungsholmen till en två:a med balkong i bandhagen.
Med ett kort stopp på två veckor i alvik på malins soffa, vi får se om tio års vänskap slutar i hårda ord och slagsmål.
Mornarna kommer vara värst, jag kan ha ett ganska bra morgon humör villket malin brukar bemöta med att snäsa något åt mig. (ser vissa likheter med Katarina i "så tuktas en argbigga")
Men jag hoppas på att efter en investering i ett par öronproppar och muta med mycket glass att dessa två veckor kommer
gå som en dans på rosor.

På lördag ska jag på bröllop.
i brist på en kavaljer så kommer jag hålla mig fast vid lucia och diran för att inte se allt för tragisk ut.
Jag hatar samanhang där man förväntas gå med någon!
Det är tur att lucia gärna delar med sig av diran på sånna här tillställningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback