Snart är det min tur

flyt perioden är snart över och i morgon kl 14.00 läggs jag in på norrtäje sjukhus.
Det käns fortfarande ganska overkligt, jag känner mig både fantastiskt lycklig och otroligt rädd..
Jag tror rädslan grundar sig i att jag hatar sjukhus. långa korridorer,  sjukhus kläder och så luktar det på ett speciellt sätt. Apparater piper och folk är sjuka och dåliga. detta kan också ha en kopling till att jag är livrädd för mentalsjukhus och allt som påminner om det blir också obehagligt..

Jag har klarat att vara på en hel festival utan att äta något (men tro mig, jag höll på att gå under vare gång jag gick förbi langos vagnen) det regnade två dagar av fyra, det regnade in i tältet så allt var fuktigt och luktade illa.
men första och sista dagen var kalas fina, här är några bilder



mirran var på gott humör dag ett


Älskling står och blandar drinkar i åran tiki bar vi tog med oss





<3


jag ser fram emot att få börja äta igen, modifast choklad till frukost lunch och middag börjar kännas sjuukt enformigt. igår så träffade jag underbara Lucia! hon och diran var ute och åt, jag gjorde dom sälskap och lyxade till det med en loka citron, men jag tog en tugga av hennes timjan och det var fantastiskt att käna någon annan smak i munnen. haha, jag är verkligen besatt av mat nu.
jag känner mig ialla fall stolt som har klarat mig genom min flytperiod och ser nu fram emot mitt nya hällsosamare liv!



Kommentarer
Postat av: Tant Trassel

Du SKA va stolt!!

Flytet är skit jobbigt.

Hur blir det efter??

Hur långt flyt å puré?



Lycka till imorn!

Klart det går bra :)

PojPoj

/karina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback