mat mat mat

Tiden bara flyger iväg!
På onsdag är det två veckor sen jag låg på operationsbordet.
Dom första dagarna efter jag kom hem kände jag mig som en sprängfyld balong.
I morgon ska jag till vårdcentralen och ta bort mina agraffer på magen...

Jag kämpa med att äta. jag ska äta sju ggr om dagen.
Det käns som jag inte hinner göra annat än att äta, haha!
Jag dumpade i lördags för fösta gången.. på vaniljyoghurt!
min teori var attdet var pga sockret men idag åt jag en liten bit kladdkaka och kände ingenting.
Det ska bli spännande att se vad man klarar av att äta! Hitils har jag gått ner ca 9 kg än så länge.

Jag fick en resa till berlin av min låsas pappa! Biljetter och hotel är betalt.
Det är en hår visning med revlon som vi ska gå på, det är tre tusen frisörer som ska dit och det lär bli ganska maxat på alla sätt! jag har redabn nu funderat över vad jag ska ha för frisyr, haha!




slängde ihopp en kladdkaka tull tobias lagon tills han kom hem!






Kommentarer
Postat av: Tant Trassel

yoghurt kan jag inte äta längre och absoluuuut inte på morron!

Håll dig från så mycket du kan av sånt som du vet inte är bra för dig.

Låt din kropp få rast från skit ett tag. Tids nog kommer du, som jag fylla den med skit igen... dock inte i samma mängd som innan.

Men du vinner på att lägga ned socker och fettet ett tag. Det blir lättare att ta det lugnt när du väl bestämmer dig för att äta det igen.



-bara ett tips :)

/karina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback