sensommar tisdag

Idag stälde jag mig på vågen som visade -0,5 kg sen igår.
jag hoppas det fortsätter gå neråt nu!

Idag har jag strosat runt i gammla stan med farmor, det var fantastiskt väder och jag kände att jag kommer sakna sommaren nu när den försvinner!
Jag börjar bli reält rastlös av att gå hemma nu, saknar att få jobba och träffa folk!
Det är väl ett friskhetstecken gissar jag...
Idag vattenstämplade jag min profilbild på fb för de rödgröna partierna

såhär blev det



Nu är det dax att sova, i morgon ska jag fortsätta packa upp flyttkartonger.
är fortfarande inte klar med min flytt, det käns som ett evighetsprojekt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väg dig inte varje dag! §

2010-08-31 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback