Från kylan, in i värmen!

Det käns som jag inte gör annat än att frysa just nu!
Jag sover med duntäke  och duntofflor.. på jobbet käns det som det aldrig blir varmt (inte så konstigt när man jobbar i en källarlokal) jag går och huttrar hela dagarna. Det gör att man blir otroligt trött.
Jag har förstått att det har med viktnedgången att göra men kul är det verkligen inte!

Nu börjar det dra ihopp sig mot jul och från och med nästa vecka kommer det bli hysteriskt mycket att göra på jobbet, alla ska klippas innan jul och nyår!
iadg har jag jobbat över nio och en halv timme så jag ska hoppa i säng nu, en dag kvar sen får jag lite ledigt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Superfina uppsättningar verkligen! Är sjukt sugen på att köpa värmespolar då jag älskar att hålla på med hår och sånt. Har du något märke, eller ännu bättre, en specifik värmespole-produkt du rekomenderar.

Skulle vara jättetacksam för hjälp :)

2011-10-26 @ 10:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback