flytperiod dag 1

Okej, i dag var det dax att starta med mina härliga måltidsersättningar.
jag har kollat runt lite på nätet och fått fram att modifast ska tydligen vara den som ska vara godast.
nu har jag bunkrat upp med påsarså det räcker fram till min op.
Jag kan säga att jag skulle kunna göra nästan vad som hellst för att få äta just nu...
jag vet att det är dom första tre dagarna som är värst, jag ska verkligen klara det här, jag har ca fyra kg kvar att gå ner, men jag satsar på 7-8 kg.
men att sluta röka första veckan med modifast är det inte tal om, jag känner att mitt humör är redan svajigt.

Igår var jag som jag sa tidigare och tatuerade mig och jag är mycket nöjd med resultatet!



Tack johan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Cherry!

Tack för din kommentar :) Jag är rätt seg på att svara på bloggen numera, eftersom jag inte har tillgång till internet.



Spännande att du har börjar flytperioden! 5 dagar in, nu va? :) Hur känns det?! Snart dags för op:en ;) Vilket sjukhus ska du till?



Hade du någon "sista måltid" som jag planerar att ha? Haha



Ta hand om dig och lycka till! Jag håller tummarna på att allt går bra för dig!



Kramar/Sandra (Dimma @ viktdropp)

Postat av: Sandra

Snygg tatuering förresten! :D Passar din stil galant!

2010-07-25 @ 16:43:35
URL: http://undermittskinn.blogg.se/
Postat av: Tant Trassel

åhh... var jobbar Johan?

2010-07-30 @ 11:50:12
URL: http://trasseltofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback