flytperiod dag 5

Okej, vågen visar på -3 kg på knappt en vecka det betyder att jag bara har ett kg kvar att gå ner innan min op! Det går mycket lättare nu än i böjan men guuud vad sugen jag är på att äta till och från. Det roliga är att jag är inte sugen på tex en stor grillad biff elller pasta.. utan jag jag kan inte sluta tänka på hur gott det skulle vara med keso och avokado! vissa stunder (typ runt lunch) så skulle jag kuna ofta min själ bara för att få äta. Men det går som sagt mycket bättre än jag förväntade mig, jag fuskade lite i lördags och åt tre blåbär när vi var på landet. och det smakade ljuvligt!

Förövrigt kan jag säga att av dom tre smaker av modifast jag köpt så kan jag bara äta chokladen.
Hallon smakar syntetisk disktrasa med en lätt mjölig eftersmak och potatis/purjolök kan man inte ens svälja... den var groteskt äcklig! så nu lever jag på choklad till frukost, lunch och middag.
Jag försöker intala mig själv att variation är öveskattat!








Kommentarer
Postat av: Tant Trassel

HA... jag som har tänkt på dig sen jag träffade dig på VDträffen på Örtagården för 'länge sen'... (nja till å från aif hahah) nu hitta jag din blogg :) -eller nja -igen igen... jag ramlade mest över den tror jag. Har inte letat lixom.

Ser att det är nära nu för dig!?

Jätte spännande. Du kommer INTE ångra dig :)



Nu skall jag spara adressen till dig blogg och titta in då å då. Jag vill se mycket bilder på dina tatueringar och ja självklart på dig oxå. Du är så himla fin!!



kram

Karina (flickerfly på VD)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback