uppdatering

Nu är det lite mer än tre månader sen min operation och jag har gått ner 22 kg.
Egentligen är det helt galet mycket! jag får hela tiden höra "tänk dig 22 mjölkpaket"... och visst jag skulle nog inte orka bära 22 mjölkpaket bara sådär. Men vissa dagar känner jag absolut ingen skillnad.
Jag känner mig tjockare än någonsin! Men För det mesta är jag posetiv och känner egentligen inte att jag har behöft välja bort så mycket som jag trodde att jag skulle behöva göra.

Jag var på återbesök för två veckor sen och träffade min dietist.
Jag berättade hur jag försöker lägga upp min måltider (prioretera protein etc) och hur jag försöker lösa att hinna med mina måltider mellan mina kunder på jobbet. Jag var ärlig och sa att vissa dagar får jag tyvärr bara i mog 4-5 måltider er dag, men att jag gör mitt bästa för att få in mitt ätande på rutin.
Det enda är att jag är fruktansvärt dålig på att få i mig vatten om dagarna...'
MEn hon sa att hon tyckte att jag gjorde ett bra jobb och att min viktnedgång var jätte bra!
det käns ju alltid skönt att höra!

Annars rullar allt på ganska segt. Snökaos,regn och gråa moln är något man får vänja sig vid nu.
Men jag drog i min sista livlina och vi bokade en resa till Vietnam i februari.
Det är det som håller mitt humör uppe nu när kylan kommer krypande.
Vi ska vara brta i två veckor, vi flyger till Hanoi som ligger i norra delen av landet och sen ska vi ta oss ner till saigon i södra vietnam.
Jag kommer för första gången i mitt liv få sol och värme på min födelsendag!
Inget firande i snöstorm och -20.

jag avslutar med lite nya bilder








Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, du är så SNYGG! Helt galet.



Grattis till 22 kilon! Det syns på ansiktet att du gått ner :-)



Längtar till min operation efter årsskiftet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback