här kommer solen!

Idag har jag varit ledig, jag har storstädat i lägenheten, varit påtvå timmars massage behandling på axelssons spa school. Jag gan tobias en behandling i julklapp och tänkte att det kan vara skönt att göra innan man åker iväg på semester. Sen käkade vi middag med bästa Malin och Cicci.

Min resfeber börjar göra sig påmind nu, jag har plockat fram nästan allt jag ska ha med mig, kollat passet minst tio gånger. Det är svårt att tänka sig när man gick och frös idag att på tosdag kommer jag få känna solen värma och solglasögonen ska invigas.

Jag ska bara ta mig igenom morgondagens arbetspass.
Vi var ju och jobbade på wheelsbåten i torsdags/fredags. Det var full fart från det vi gick ombord tills vi kom hem. Jag tänkte slänga upp lite bilder.





Sista klippningen avslutades vid 24.30, men vi höll humöret uppe!


En Morgontrött justin dag 2



Jag och bästa annika försökte se så pigga ut som det bara gick.




Det var alltför idag.
natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback