Höst 2011



Förtrollningen är över och klockan har slagit tolv..
jag har inte skrivit på länge och satt och skummade genom mina gamla blogginlägg från dom senaste åren.
Alltid samma dystra inlägg dyker upp på hösten, denna ständigt återkommande höstångest.
Jag får ofta höra att hösten är en nystart, just nu käns det lite så.
Efter att jag hastigt och olustigt blev singel igen käns det som jag bara har slungats med.
känslorna går som i en bergochdalbana. Men som någon sa, inget ont som inte för något gott med sig.
Ett trasigt hjärta ledde till en fantastisk ny vänskap. Jag träffade Anna av en slump när jag blev meddragen av några vänner på "nuärdusingelsåviskafestagärnet"-kväll. Det ska klick. Det är snart tre veckor sen och hon får mig att glöma ångesten och kylan. Det är så sällan man får nya vänner, man träffar ofta nya bekanta men en vän är svårare. Det fina är att hon är posetiv och glad och det är precis vad jag behöver. vi är båda otroligt impulsiva villket gör att det aldrig blir tråkigt, efter tre dagar hade vi anmält oss till en nybörjar kurs i rysska vilket jag velat göra i flera år. Trotts ett brustet hjärta kan hösten nog bli ganska fin!



Кайса сердца анна ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback